1396/4/3 شنبه هفته قوه قضائیه
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضای کشور اسلامیمان بویژه تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه.
سعی و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال و احقاق حقوق مظلومان و بسط و گسترش حق و عدالت خدمت و تلاشی بسیار نیکو، ارزشمند و الهی است که نشان از ذات و صفات حضرت باریتعالی دارد، چرا که ایزد منان خود بزرگترین دادگر و عدلگستر و عادل مطلق می باشد.
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی، مسئولیت خطیر و حساسی در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف ایران و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امر قضا در شهرستان ماکو بویژه دادستان محترم و ریاست محترم دادگستری شهرستان ماکو و همکاران گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان آرزومندم.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ماکو
 
امتیاز دهی